klienci-promedia

Makaron Tradycyjny z Ludwina

Klient: Wytwórnia Makaronu Domowego POL-MAK S.A.

Tradycyjny z Ludwina – Jak dobry makaron, to z jajkami!

Celem kampanii mediowej zrealizowanej przez PRO Media House na zlecenie firmy Pol-Mak, właściciela marki Tradycyjny z Ludwina, było dotarcie do kobiet odpowiadających za zakupy spożywcze i przygotowywanie posiłków domowych z komunikatem, że to jajka jako składnik są warunkiem dla powstania prawdziwego, rzetelnego makaronu i to one zapewniają makaronowi niepowtarzalny smak i sprężystość. Ponadto zadaniem komunikacji było zaprezentowanie Makaronu Tradycyjnego z Ludwina jako marki łączącej tradycyjne podejście do robienia makaronu z jego nowoczesnym zastosowaniem w kuchni.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Demo Effective Launching, PRO Media House był odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów.

Kampania została dofinansowana ze środków unijnych -“Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” (Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi).

Zobacz nasze inne case studies

Więcej case studies