klienci-promedia

Converse SHOES vs. SNEAKERS

Klient: AmerSport Group sp. z o.o. sp. k.

Motywem przewodnim wiosennej kampanii jest dowcipna konfrontacja butów i sneakersów, osadzona w scenerii i stylu życia grupy docelowej marki. Ten przekaz przyświeca działaniom reklamowym dla wszystkich promowanych linii, choć każda z nich ma swój niepowtarzalny charakter i styl.

Linia Converse Well Worn  to odważna kolekcja trampek stylizowanych na znoszone, wytarte i przybrudzone, nawiązująca do rockowych korzeni marki Converse. Hasło kampanii “SHOES KEEP IT CLEAN. SNEAKERS GET DIRTY” ma przypominać okoliczności, w których trampki sprawdzają się najlepiej, czyli głośne koncerty i imprezy. Modele z linii Converse Well Worn z przybrudzonymi noskami dostępne są w delikatnie spranych kolorach: czarnym, błękitnym, białym, pomarańczowym oraz zielonym.

Linia Converse Pro Leather to sneakersy w nasyconych kolorach, będące ikoną miejskiej kultury ulicznej i inspiracji, które z niej wypływają. Ich unikalny koloryt podkreśla hasło kampanii “SHOES ARE BORING WEAR SNEAKERS”.

Linie Converse Well Worn i Pro Leather wsparto reklamą na outdoorze, w prasie i Internecie. Dodatkowo w kinach sieci Cinema City oraz Multikino pojawił się spot promujący markę Converse.

Kampania outdoorowa obu linii wykorzystuje miks nośników (billboardy, 6×3, metroboardy, citylight’y oraz nośniki wielkoformatowe). Reklamy pojawiły się na nośnikach częściowo zlokalizowanych w okolicach wybranych centrów handlowych w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście.

Kampania internetowa objęła duże wizerunkowe formaty na precyzyjnie wybranych serwisach muzycznych, studenckich i społecznościowych, a w przypadku linii Converse Pro Leather dodatkowo materiał video, emitowany przy materiałach muzycznych i grach.

Zobacz nasze inne case studies

Więcej case studies