klienci-promedia

Converse dodaje kolor

Klient: AmerSport sp. z o.o.

W kwietniu 2012 w wybranych polskich miastach  została zrealizowana kampania marki Converse – “Po prostu dodaj kolor”.  Za realizację kampanii w mediach odpowiadał nasz dom mediowy i jego internetowy dział DiGi Media Store. Kreacja wykorzystana w kampanii została przygotowana przez Dział Marketingu firmy AmerSport Sp. z o.o. – wyłącznego dystrybutora obuwia i odzieży marki Converse w Polsce. Zarówno nazwa, jak i kolorystyka kampanii nawiązywały  do aktualnej kolekcji trampek WIOSNA 2012 CHUCK TAYLOR ALL STAR COLOR.

Media wykorzystane w kampanii to outdoor (mix nośników, w tym nośniki konsekutywne), Internet (mix witryn i formatów), nośniki niestandardowe (murale) oraz prasa.

Kolory poszczególnych layoutów odzwierciedlały sześć kolorów trampek dostępnych w wiosennej kolekcji: Iris Orchid, Nectarine, Classic Green, Aruba Blue, Tomato i Dazzling Blue.

Kampanię można było zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu oraz Trójmieście.

Zobacz nasze inne case studies

Więcej case studies