Alax – naturalnie na zaparcia. Pierwsza kampania programmatic marki

Kampania: Alax – kampania programmatic display i video oraz rich media

Termin: 1. maja – 30 czerwca 2022

Cel kampanii:

Celem tej pierwszej w historii marki kampanii digitalowej, oprócz promocji wizerunku leku Alax, edukacji i utrwalenia jego głównego atrybutu – naturalnego, delikatnego składu, było również odmłodzenie grupy docelowej produktu i dotarcie do młodszego PROspecta, obecnego w dużej mierze wyłącznie online.

Planowaniem kampanii zajmował się nowo utworzony u nas dział PROdigi i w całości została zakupiona w modelu programmatycznym (programmatic). Wykorzystano następujące formaty: video 15″, banery statyczne oraz mocno wyróżniające się i angażujące konsumenta kreacje rich mediowe. Atraktorem uwagi w kampanii były bezpłatne plany dietetyczne przygotowane przez ekspertów marki, dostępne do ściągnięcia na stronie www.alax.pl.

Video do kampanii oraz landing page przygotowała agencja reklamowa Projekt 11.

Zobacz video promocyjne na YT:

W chwili gdy publikujemy ten artykuł kampania wciąż jeszcze jest w toku, ale cząstkowe wyniki są tak zadowalające, że Klient rozpoczął już rozmowy o podobnych kampaniach dla innych swoich marek.