Dla kogo dom mediowy? lut 19, 2022 Dostałam niedawno takiego maila: “Witam, Chciałabym poprosić o rekomendację mediów, czego Państwo potrzebują aby...
3 sprytne sposoby na kampanię OOH mar 16, 2023 Jeśli rozważasz wykorzystanie nośników OOH w swojej kampanii, zrób to sprytnie! 1. POZWÓL...
Kobieta i mężczyzna na zakupach w Internecie mar 8, 2023 Dzisiejszy Dzień Kobiet i zbliżający się Dzień Mężczyzn to doskonała okazja, aby przyjrzeć...
Sztuka tworzenia briefu, czyli zadaj sobie najważniejsze pytanie mar 3, 2023 Według Joe Talcotta, byłego dyrektora ds. globalnego marketingu McDonald’s, najważniejszym i jednocześnie najprostszym...
Wpływ dzieci na decyzje zakupowe dorosłych lut 10, 2023 Dzieci w wieku od 3 do 13 lat, nazywane pokoleniem Alfa, to już...
Co to jest employer branding i jakie korzyści z niego płyną? sty 26, 2023 Aż 75% kandydatów uważa reputację firmy za kluczową kwestię przy odkrywaniu nowych możliwości...
Sytuacja prasy w 2022 w Polsce i trendy na nowy rok sty 12, 2023 Prasa w 2022 roku nie miała się za dobrze, wzrastające ceny papieru, podwyżki...
Prognozowane trendy mediowe na rok 2023 gru 20, 2022 Do końca roku zostało tylko 12 dni, co w takim razie czeka nas...
Brand Purpose – marka z wyższym celem gru 1, 2022 Brand Purpose – marka z wyższym celem Brand Purpose to jeden z najczęściej...
Rozwój e-commerce w Polsce lis 8, 2022 Historia e-commerce w Polsce Pierwszy sklep internetowy w Polsce powstał w 1997 roku,...
Ekomarketing – jeden z trendów 2022 roku paź 25, 2022 Co piąty Polak dba o środowisko przyrodnicze i globalnie myśli o ekologii. Świadomość...
Content marketing – ważny? paź 20, 2022 Według Content Marketing Institute marketing treści zaczął cieszyć się większą popularnością wskutek pandemii...
VOD – zagrożenie czy uzupełnienie dla tradycyjnej telewizji? paź 11, 2022 Dane wskazują, że w zeszłym roku średni dzienny czas oglądania telewizji wśród wszystkich...