Jesień pod znakiem SERdeczności. Marka Serenada rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową

Wystartowała ogólnopolska kampania marki SERENADA.

Jesień pod znakiem SERdeczności. Marka Serenada rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową

We wrześniu rusza nowa, ogólnopolska kampania marki Serenada. Działania komunikacyjne pod hasłem „Podziel się SERdecznością” mają na celu wzmocnienie emocjonalnej więzi z konsumentami i zachęcenie ich do realizowania miłych gestów.

Za stworzenie komunikacji, kreację i produkcję materiałów reklamowych odpowiada agencja GoldenSubmarine, natomiast za kompleksową strategię mediową, planowanie i zakup mediów nas dom mediowy – PRO Media House.

Jesienią naturalnie szukamy ciepła i bliskości. W ten nastrój idealnie wpisuje się nowa opowieść marki Serenada, która od września będzie szeroko promowana w mediach. To jednak znacznie więcej niż zwykła kampania reklamowa. To zaproszenie, by rozejrzeć się wokół, dostrzec drugiego człowieka i wykonać SERdeczny gest.

Serenada to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek serów w Polsce, ceniona za wysoką jakość i doskonały smak swoich produktów. Oferuje szeroki asortyment serów żółtych i topionych, a jej charakterystyczne opakowania w żółto-czarne kropki wyróżniają się na półkach sklepowych. Sercem najnowszej kampanii jest emocjonalny spot, który pokazuje, jak niewiele trzeba, by sprawić komuś przyjemność i okazać dobre uczucia. Marka, znana z legendarnego hasła „Pyszny ser. I kropka”, dopowiada do niego kolejny, niezwykle ważny rozdział.

“Od lat sercem naszej marki jest serdeczność. To właśnie ona towarzyszy nam od początku, wyrażając się m.in. poprzez budowę ponad 40 Kącików Zabaw dla dzieci Serenada w placówkach medycznych na terenie całej Polski. Te miejsca dają dzieciom radość i uśmiech, a rodzicom chwilę wytchnienia, co każdego dnia utwierdza nas w przekonaniu, jak ważne jest dzielenie się dobrem. Przeprowadziliśmy SERdeczną loterię, w której główną nagrodą było 100 000 zł, a dodatkowe 30 000 zł przekazaliśmy na wybraną przez laureata fundację. To wszystko pokazuje, jak mocno wierzymy w siłę wspólnoty i dobroczynności” – mówi Artur Fijałkowski, Brand Manager marki Serenada.

Ogólnopolska kampania będzie realizowana w kanałach offline & online. Ze spotami video i billboardami sponsorskimi pojawimy się w TV zarówno w stacjach głównych jak i tematycznych. Dodatkowo, ulokujemy produkty marki Serenada w znanych programach. W przestrzeni miejskiej Serenada pojawi się na wielkoformatowych nośnikach OOH, na paczkomatach oraz ekranach DOOH zlokalizowanych w całej Polsce.

Działania digital zostały uzupełnione o kampanię video realizowaną na najpopularniejszych platformach VOD, a także na platformie YouTube. Reklamy pojawią się również w serwisach PREMIUM, tj. onet.pl, gazeta.pl. wp.pl, o2.pl, emitując formaty video & display, a także angażujące kreacje rich mediowe.

Nowa kampania Serenady to fascynujący przykład ukazujący, jak marka z tradycjami może prowadzić dialog ze współczesnym konsumentem i zachęcać go do ponadczasowych wartości. Kampania potrwa od 15 września do 8 grudnia 2025 roku i obejmie swoim zasięgiem całą Polskę.

Zobacz również:

PRO Media House ponownie wyróżnione w raporcie Media&Marketing Polska

Chłód latem, ciepło zimą? To możliwe dzięki nowej kampanii firmy SCHIESSL POLSKA dla urządzeń marki Hisense

ATAL świętuje 35-lecie działalności i startuje z jubileuszową kampanię wizerunkową