
Chłód latem, ciepło zimą? To możliwe dzięki nowej kampanii firmy SCHIESSL POLSKA dla urządzeń marki Hisense
Wiosna w pełni rozkwita, a myśli większości z nas nieuchronnie kierują się ku nadchodzącym letnim miesiącom. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi Schiessl Polska, dystrybutor klimatyzatorów i pomp ciepła Hisense, globalnego producenta elektroniki użytkowej i AGD.
Schiessl Polska rozpoczęła kampanię digital promującą zaawansowane klimatyzatory oraz wysokowydajne pompy ciepła Hisense.
Głównym założeniem kampanii jest zaprezentowanie innowacyjnych rozwiązań w produktach Hisense, które umożliwiają tworzenie komfortowej i dopasowanej do potrzeb przestrzeni – niezależnie od warunków pogodowych i pory roku. Działania firmy SCHIESSL POLSKA jako dystrybutora w Polsce mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki na krajowym rynku oraz wzmocnienie jej wizerunku jako producenta nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie urządzeń.
Gdzie kampania Hisense dotrze do odbiorców?
Działania reklamowe obejmą kluczowe kanały digital docierając do odbiorców w ich codziennym środowisku online. Kampania zagości przede wszystkim na platformach społecznościowych Facebook, Instagram i TikTok, gdzie pojawią się angażujące treści skierowane do osób zainteresowanych tematyką domu, designem, nowoczesnymi technologiami oraz inteligentnymi rozwiązaniami wspierającymi komfort życia.
Równolegle istotnym kanałem komunikacji będzie najpopularniejsza platforma wideo – YouTube. Emitowane będą tam dynamiczne spoty, które trafią do użytkowników poszukujących praktycznych porad dotyczących domu i ogrodu, a także tych aktywnie rozważających inwestycję w systemy klimatyzacyjne lub grzewcze.
Szeroki zasięg kampanii zostanie zapewniony dzięki obecności na horyzontalnych portalach informacyjnych, takich jak Onet, WP, Interia czy Gazeta.pl, a także w wyselekcjonowanych serwisach technologicznych. Kampania będzie realizowana w modelu programmatic, co umożliwi precyzyjne dotarcie do wybranych grup docelowych. Całościową strategię uzupełnią działania w kanale mobile, wykorzystujące dedykowane formaty reklamowe i docierające do użytkowników smartfonów m.in. na podstawie danych demograficznych i geolokalizacji.
Kampania Schiessl Polska to doskonały przykład synergii, której celem jest przedstawienie polskim konsumentom nowoczesnych, niezawodnych i estetycznych rozwiązań marki Hisense z branży HVAC&R (ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja, czynniki chłodnicze). Kampania stanowi również istotne wsparcie dla sieci lokalnych partnerów handlowych i buduje rozpoznawalność oferty Hisense na rynku.
Za opracowanie strategii mediowej, jej szczegółowe zaplanowanie oraz zakup mediów odpowiada nasz dom mediowy PRO Media House.
Przeczytaj również:
Wiosna, ach to Ty! Właśnie zakwitła najnowsza kampania marki BOPON!
Ruszyła cross-channelowa kampania marki Balcerzak „Wędliny ze skórką pieczoną”