Chłód latem, ciepło zimą? To możliwe dzięki nowej kampanii firmy SCHIESSL POLSKA dla urządzeń marki Hisense

Kampania dla marki Schiessl

Chłód latem, ciepło zimą? To możliwe dzięki nowej kampanii firmy SCHIESSL POLSKA dla urządzeń marki Hisense

Wiosna w pełni rozkwita, a myśli większości z nas nieuchronnie kierują się ku nadchodzącym letnim miesiącom. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi Schiessl Polska, dystrybutor klimatyzatorów i pomp ciepła Hisense, globalnego producenta elektroniki użytkowej i AGD.

Schiessl Polska rozpoczęła kampanię digital promującą zaawansowane klimatyzatory oraz wysokowydajne pompy ciepła Hisense.

Głównym założeniem kampanii jest zaprezentowanie innowacyjnych rozwiązań w produktach Hisense, które umożliwiają tworzenie komfortowej i dopasowanej do potrzeb przestrzeni – niezależnie od warunków pogodowych i pory roku. Działania firmy SCHIESSL POLSKA jako dystrybutora w Polsce mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki na krajowym rynku oraz wzmocnienie jej wizerunku jako producenta nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie urządzeń.

Działania reklamowe obejmą kluczowe kanały digital docierając do odbiorców w ich codziennym środowisku online. Kampania zagości przede wszystkim na platformach społecznościowych Facebook, Instagram i TikTok, gdzie pojawią się angażujące treści skierowane do osób zainteresowanych tematyką domu, designem, nowoczesnymi technologiami oraz inteligentnymi rozwiązaniami wspierającymi komfort życia. 

Równolegle istotnym kanałem komunikacji będzie najpopularniejsza platforma wideo – YouTube. Emitowane będą tam dynamiczne spoty, które trafią do użytkowników poszukujących praktycznych porad dotyczących domu i ogrodu, a także tych aktywnie rozważających inwestycję w systemy klimatyzacyjne lub grzewcze.

Szeroki zasięg kampanii zostanie zapewniony dzięki obecności na horyzontalnych portalach informacyjnych, takich jak Onet, WP, Interia czy Gazeta.pl, a także w wyselekcjonowanych serwisach technologicznych. Kampania będzie realizowana w modelu programmatic, co umożliwi precyzyjne dotarcie do wybranych grup docelowych. Całościową strategię uzupełnią działania w kanale mobile, wykorzystujące dedykowane formaty reklamowe i docierające do użytkowników smartfonów m.in. na podstawie danych demograficznych i geolokalizacji.

Kampania Schiessl Polska to doskonały przykład synergii, której celem jest przedstawienie polskim konsumentom nowoczesnych, niezawodnych i estetycznych rozwiązań marki Hisense z branży HVAC&R (ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja, czynniki chłodnicze). Kampania stanowi również istotne wsparcie dla sieci lokalnych partnerów handlowych i buduje rozpoznawalność oferty Hisense na rynku.

Za opracowanie strategii mediowej, jej szczegółowe zaplanowanie oraz zakup mediów odpowiada nasz dom mediowy PRO Media House. 

Przeczytaj również:

Wiosna, ach to Ty! Właśnie zakwitła najnowsza kampania marki BOPON!

Ruszyła cross-channelowa kampania marki Balcerzak „Wędliny ze skórką pieczoną”

TOP Kampanie 20-lecia: UROSEPT. Jak PRO Media House pomogło odzyskać marce pozycję lidera w rynku urologicznym?