Wiosna, ach to Ty! Właśnie zakwitła najnowsza kampania marki BOPON!

Kampania telewizyjna dla marki BOPON.

Wiosna, ach to Ty! Właśnie zakwitła najnowsza kampania marki BOPON!

5 kwietnia marka BOPON, niekwestionowany autorytet w dziedzinie pielęgnacji roślin, rozpoczęła kampanią telewizyjną, którą mamy przyjemność realizować.

Kampania skierowana jest do wszystkich, którzy chcą zadbać o swoje rośliny w sezonie wiosennym. Promuje szeroką ofertę nawozów i eliksirów dla roślin, które zapewniają kompleksową ochronę i wsparcie dla ogrodów, balkonów i domowych zielonych zakątków.

Marka od prawie 20 lat wspiera miłośników ogrodnictwa, dostarczając im niezawodne nawozy bogate w składniki odżywcze oraz specjalistyczne preparaty wzmacniające odporność roślin. Wszystkie produkty zostały opracowane z myślą o różnorodnych potrzebach – od uprawy kwiatów po pielęgnację warzyw. Pomagają tworzyć piękne ogrody pełne bujnej roślinności i zdrowe ekosystemy odporne na trudne warunki atmosferyczne. 

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 5 kwietnia 2025 roku. Spoty reklamowe BOPON pojawią się na antenach wszystkich kluczowych stacji tematycznych, ze szczególnym uwzględnieniem stacji HGTV – kanału kontekstowo dopasowanego do marki, dzięki bogatej ofercie programów o ogrodnictwie i aranżacji przestrzeni. Kampania obejmie także platformy VOD poszerzając dotarcie do szerokiego grona odbiorców w środowisku video online. 

Marka BOPON po raz kolejny udowadnia, że ogród to nie tylko przestrzeń, ale i pasja, którą warto pielęgnować z najlepszymi produktami na rynku. 

Przeczytaj również:

TOP Kampanie 20-lecia: UROSEPT. Jak PRO Media House pomogło odzyskać marce pozycję lidera w rynku urologicznym?

Cross-channelowa kampania marki Balcerzak „Wędliny ze skórką pieczoną”

„X-FACTOR” we współpracy z domem mediowym: czyli jak rozpoznać agencję marzeń?