
Ruszyła cross-channelowa kampania marki Balcerzak „Wędliny ze skórką pieczoną”
Soczyste, delikatne mięso z chrupiącą, aromatyczną skórką – tak smakuje nowa linia wędlin od marki Balcerzak. Od prawie 30 lat marka Balcerzak łączy kulinarne dziedzictwo z mistrzowskim rzemiosłem, tworząc wędliny, które podbijają serca i podniebienia najbardziej wymagających smakoszy.
Informacja o nowej linii produktów trafi do szerokiego grona odbiorców dzięki cross-channelowej kampanii „Wędliny ze skórką pieczoną”, obejmującej telewizję i media społecznościowe.
Kampania telewizyjna potrwa do 16 marca 2025 roku. W tym czasie spoty reklamowe marki Balcerzak zagoszczą na antenach głównych wszystkich stacji telewizyjnych tj. TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych.
W ramach działań digitalowych, trwających do końca marca 2025 roku, marka Balcerzak będzie obecna także na popularnych platformach społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram, oraz w serwisie YouTube, gdzie część emisji zostanie emitowana na SMART TV.
Najnowsza kampania to ukłon w stronę tych, którzy nie uznają kompromisów w kwestii smaku i jakości. “Szczycimy się tym, że nasze wędliny jako nieliczne na polskim rynku są naprawdę opiekane, więc swój smak, aromat i chrupiącą skórkę zawdzięczają wysokiej temperaturze uzyskiwanej w specjalnie do tego celu zaprojektowanym, innowacyjnym piekarniku.”
Za realizację kampanii w mediach odpowiedzialny jest nasz dom mediowy PRO Media House, a za kreację i produkcję materiałów reklamowych agencja Demo Effective Launching.
Przeczytaj również:
PRO Media House realizuje europejską kampanię promującą Polskę i sport dla PZPN i PLS
„X-FACTOR” we współpracy z domem mediowym: czyli jak rozpoznać agencję marzeń?