PRO Media House i DEMO Effective Launching realizują najnowszą kampanię suplementów diety w płynie marki EkaMedica
Jest to największa jak dotąd kampania marketingowa marki EkaMedica, w tym pierwsza kampania telewizyjna, dedykowana dwóm produktom: Eka Czarny Bez i Eka Karczoch, które wspomagają odporność i trawienie.
Kampania skierowana jest do kobiet, które są zainteresowane profilaktyką zdrowotną i suplementacją, poszukują naturalnych sposobów na poprawę zdrowia oraz odporności, a także są potencjalnie narażone na dolegliwości związane z przeznaczeniem produktów marki.
W reklamach znana i ceniona w grupie docelowej aktorka Anna Guzik pojawia się w dwóch „osobach”, prowadząc rozmowę ze swoim ciałem na temat jego prawdziwych potrzeb. Hasło kampanii – „To, czego pragnie Twoje Ciało” akcentuje korzyści płynące z suplementów diety w płynie: Eka Czarnego bzu i Eka Karczocha.
Reklamy marki będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (spoty oraz sponsoring), na platformach VOD, na ekranach w przychodniach oraz w Internecie (media społecznościowe, portale horyzontalne, wyszukiwarka, aplikacje desktop i mobile). Całość cross-channelowej kampanii dopełni współpraca marki z influencerami.
Ogólnopolskie działania reklamowe zaplanowane są na okres od 16 września do połowy listopada 2024.
Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy PRO Media House, za strategię, kreację i produkcję odpowiada DEMO Effective Launching.
Przeczytaj również:
20 lat rynku OOH w Polsce – kamienie milowe i naważniejsze trendy
Wystartowała najnowsza kampania TOP Farms Nasiona
„X-FACTOR” we współpracy z domem mediowym: czyli jak rozpoznać agencję marzeń?