PRO Media House i DEMO Effective Launching realizują najnowszą kampanię suplementów diety w płynie marki EkaMedica

Kampania reklamowa marki EkaMedica

PRO Media House i DEMO Effective Launching realizują najnowszą kampanię suplementów diety w płynie marki EkaMedica

Jest to największa jak dotąd kampania marketingowa marki EkaMedica, w tym pierwsza kampania telewizyjna, dedykowana dwóm produktom: Eka Czarny Bez i Eka Karczoch, które wspomagają odporność i trawienie.

Kampania skierowana jest do kobiet, które są zainteresowane profilaktyką zdrowotną i suplementacją, poszukują naturalnych sposobów na poprawę zdrowia oraz odporności, a także są potencjalnie narażone na dolegliwości związane z przeznaczeniem produktów marki.

W reklamach znana i ceniona w grupie docelowej aktorka Anna Guzik pojawia się w dwóch „osobach”, prowadząc rozmowę ze swoim ciałem na temat jego prawdziwych potrzeb. Hasło kampanii – „To, czego pragnie Twoje Ciało” akcentuje korzyści płynące z suplementów diety w płynie: Eka Czarnego bzu i Eka Karczocha.

Reklamy marki będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (spoty oraz sponsoring), na platformach VOD, na ekranach w przychodniach oraz w Internecie (media społecznościowe, portale horyzontalne, wyszukiwarka, aplikacje desktop i mobile). Całość cross-channelowej kampanii dopełni współpraca marki z influencerami.

Ogólnopolskie działania reklamowe zaplanowane są na okres od 16 września do połowy listopada 2024.

Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy PRO Media House, za strategię, kreację i produkcję odpowiada DEMO Effective Launching.

20 lat rynku OOH w Polsce – kamienie milowe i naważniejsze trendy

Wystartowała najnowsza kampania TOP Farms Nasiona

„X-FACTOR” we współpracy z domem mediowym: czyli jak rozpoznać agencję marzeń?