
Wystartowała najnowsza kampania Top Farms Nasiona
Dla firmy Top Farms Nasiona, wiodącego producenta nasion rolniczych w Polsce, PRO Media House realizuje kampanię digital, która potrwa od lipca do września 2024 roku. Kampania dotrze do rolników w całym kraju, a jej “bohaterem” jest pięć wyjątkowych odmian nasion: pszenicy ozimej (3 rodzaje), jęczmienia ozimego oraz pszenżyta ozimego. PRO Media House zadbał o kompleksową strategię działań digital, dobierając kanały i formaty tak, aby skutecznie promować wysoką jakość i innowacyjność produktów Top Farms Nasiona.
Cel kampanii
Kampania jest skierowana do rolników, którzy poszukują niezawodnych i wydajnych nasion. Pod hasłem “Nasiona w jakości TOP Farms” promujemy ich kluczowe atuty, takie jak odporność na choroby, wysokie plony i adaptacyjność do różnych warunków klimatycznych.

Kanały komunikacji
- Google Ads: kampania obejmuje reklamy w wyszukiwarce i sieci display, które docierają do użytkowników szukających informacji o produktach i nasionach rolniczych;
- Facebook i Instagram: emitujemy angażujące reklamy, które w ciekawy sposób prezentują ofertę Top Farms Nasiona oraz edukują o korzyściach wynikających z wyboru odpowiednich nasion;
- YouTube: filmy wideo dostarczają szczegółowych informacji o każdej odmianie nasion, prezentując ich specyfikę i zalety;
- Urządzenia mobilne: reklamy z precyzyjnym targetowaniem według wybranych lokalizacji (np. targi i giełdy rolnicze) oraz aplikacjach dedykowanych rolnikom.
Kampania TOP Farms Nasiona
Aby lepiej zapoznać się z kampanią, którą zrealizowaliśmy dla Top Farms Nasiona, zapraszamy do obejrzenia materiałów wideo:
W PRO Media House zawsze staramy się dostarczać naszym klientom kampanie, które nie tylko docierają do właściwej grupy docelowej, ale także skutecznie przekazują wartości i jakość promowanych produktów w odpowiednio dobranych kanałach i formatach.