klienci-promedia

2021-05-13  

Pierwsza od ponad dekady kampania marki ALAX w TV

Wystartowała pierwsza od ponad 10 lat kampania marki Alax – leku OTC na zaparcia, produkowanego przez Poznańskie Zakłady Zielarskie HERBAPOL S.A. w Poznaniu.

Billboard sponsorski pojawi się w ogólnopolskich stacjach TV oraz serwisach VOD i będzie emitowany do końca czerwca.

Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku leku Alax oraz utrwalenie jego głównego atrybutu
–  naturalnego, ziołowego składu (lek zawiera m.in. sproszkowany sok z liści aloesu oraz wyciąg suchy z kory kruszyny).

– Ze zrealizowanych przez nas badań konsumenckich wynika, że pomimo braku szerszego wsparcia reklamowego marka Alax jest wśród Polek dobrze rozpoznawalna i kojarzona z bezpiecznym, godnym zaufania, polskim produktem – mówi Greta Krzyżek-Malska, Kierownik Działu Marketingu Herbapolu Poznań S.A. – Mamy nadzieję, że odświeżenie wizerunku marki i przypomnienie o niej konsumentkom w ramach kampanii 360 stopni dla marki  wpłynie na jeszcze  lepszą pozycję tego produktu na rynku.

Spot do kampanii przygotowało studio produkcyjne ARTCORE.

Za planowanie i zakup kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, który współpracuje z marketerem na stałe. 

Billboard sponsorski Alax 2021

Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol S.A. należą do jednych z najstarszych i najbardziej cenionych w Polsce firm zielarskich. Posiadają w portfolio wysokiej jakości leki, kosmetyki i suplementy diety. Najbardziej znane i cenione marki firmy o długiej obecności na rynku i wysokiej świadomości i lojalności konsumenckiej to Sylimarol, Urosept, i Alax.

Udostępnij:
klienci-promedia