klienci-promedia

2019-01-10  

Domy mediowe – zalety i działanie

Jak działa dom mediowy?

Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego dzieje się tak, że jakaś reklama w telewizji czy w Internecie wyświetlana jest częściej, a jej forma okazuje się na tyle przystępna, że chętnie obejrzysz ją po raz kolejny? Dlaczego ktoś ma tak dobre pomysły, a do tego wszędzie go pełno?

No cóż, skoro nie wiesz, to widocznie należysz do grona osób, które nie współpracowały z domem mediowym. A to właśnie jego zasługa – tego, jak wielu specjalistów przeróżnych dziedzin ma do dyspozycji, aby przygotować skuteczny przekaz marketingowy, a Tobie zagwarantować rozpoznawalność marki i wiążące się z tym zyski.

Tak, planujemy i kupujemy kampanie reklamowe w mediach. Tak, skupiamy się na poszukaniu korzystnych ofert. Tak, negocjujemy ceny oraz czas antenowy. Ale to zaledwie część podejmowanych przez nas działań.

Dom mediowy to nie tylko sprawny i doświadczony sprzedawca w “sklepie z reklamami”, ale przede wszystkim partner w osiąganiu celów biznesowych. Analizujemy, porównujemy, inwestujemy w nowe rozwiązania, kalkulujemy. Jesteśmy w ciągłym ruchu, łącząc możliwości agencji reklamowej, domu mediowego i consultingu marketingowego. Proponujemy kompleksowe rozwiązania – od zaprojektowania kampanii, przez realizację, po raportowanie wyników. Sięgamy po niebanalne rozwiązania, dopasowane charakteru Twojej marki, dzięki którym nikt nie pozostanie obojętny na urok tak zaplanowanej i przygotowanej promocji.

Oszczędność czasu…

Przekaż nam swój budżet i pomysł, a my skroimy dla Ciebie kampanię na miarę Twoich potrzeb i celów. Oddajesz i zyskujesz – taka matematyka się opłaca! My zajmujemy się załatwianiem wszystkich spraw związanych z reklamą, a Ty skupiasz się na zarządzaniu swoją firmą.

… i pieniędzy

Co najważniejsze, koszty promocji przy współpracy z domem mediowym są znacznie niższe niż w przypadku prowadzenia kampanii na własną rękę. Wynegocjujemy korzystną cenę za wykupienie czasu w mediach, a im bardziej kompleksowa usługa, tym jej koszty są niższe. Nie musisz chwytać kilku srok za ogon. Wystarczy ta jedna, zwana domem mediowym.

Udostępnij:
klienci-promedia