klienci-promedia

2018-09-21  

Czym zajmuje się dom mediowy?

Czym zajmuje się dom mediowy? Dom mediowy – czyli co? Jeśli myślisz, że stoi obok czy tuż za agencjami reklamowymi, to mylisz się. Zajmuje się czymś podobnym… ale nieco innym. To z jego pomocy skorzystasz, gdy zechcesz trafić z informacją o produkcie lub usłudze do konkretnej grupy odbiorców. To on będzie odpowiedzialny za dobór kanałów (mediów), jakimi ta informacja zostanie przekazana, wynegocjowanie najlepszych warunków zakupu powierzchni reklamowej i czasu reklamowego oraz za poprawność emisji i realizację kampanii.

Dom mediowy to łącznik między Tobą, mediami a potencjalnymi konsumentami Twoich produktów. Znamy ich jak nikt inny, wiemy czego potrzebują i którą drogą wysłać do nich jasny przekaz.

No dobrze, tym właśnie zajmuje się dom mediowy. A co robi niezależny dom mediowy, taki jak PRO Media House? Dokładnie to samo, tyle tylko, że lepiej – z innym spojrzeniem na otaczającą rzeczywistość.

Dom mediowy Twoich marzeń

Oferujemy więcej i inaczej. Stawiamy na innowacyjne planowanie i zakup mediów, indywidualne pomysły na kampanie. Sięgamy po autorskie rozwiązania, planujemy media na bazie strategii odnoszącej się do celów biznesowych Klienta. A do tego wszystkiego ściągamy z głowy operacyjne zadania związane z emisją kampanii w mediach, co zapewnia pełne zadowolenie i komfort Klientów.

Kreatywność i znakomita znajomość rynku nie jest naszą jedyną mocną stroną. Zadaniem domu mediowego jest umiejętne negocjowanie ceny za zakup wybranych mediów. Niezależność to nasza rynkowa siła, która pozwala z kolei na proponowanie konkurencyjnych kwot. Jako nasz klient zyskujesz więc nie tylko promocję i wzrost sprzedaży swoich produktów lub usług, ale także atrakcyjne rabaty oraz przemyślaną alokację budżetu mediowego. Nie musisz się więc martwić, że kampania medialna okaże się za droga lub że budżet stanie się nagle zbyt mały na wszystko, co chciałbyś osiągnąć. Zrobimy wszystko, aby osiągnąć założone cele.

Udostępnij:
klienci-promedia