klienci-promedia

2018-09-18  

Pierwsza polska kampania telewizyjna kawy Segafredo

Celem kampanii jest poinformowanie kawoszy o nowej linii kaw premium Segafredo Selezione.
W jej skład wchodzą kawy: ESPRESSO – dedykowane dla kawoszy lubiących włoska klasykę, CREMA – dla osób preferujących kawą w dużym kubku, ARABICA – najjaśniej palona z linii Selezione charakteryzująca się owocową nutą, ORGANICA – dla zwolenników produktów Bio – kawa uprawiana bez sztucznych nawozów i preparatów. 

W spocie reklamowym apetycznym ujęciom świeżo parzonej kawy towarzyszy utwór Rigoletta “La donna e mobile”, który podkreśla włoski charakter produktów, uwieńczony hasłem “Empower the greatness”.

Ogólnopolska kampania skierowana jest do konsumentów kawy lubiących mieć możliwość wyboru kawy dopasowanej do ich preferencji, ceniących kulturę espresso oraz produkty wysokiej jakości. Swoim zasięgiem obejmuje telewizję oraz internetowe serwisy VOD i potrwa do połowy października 2018.

Za realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, który pozyskał budżet w wyniku przetargu. Koncepcję kreatywną opracowała agencjaS4,a spot wyprodukowało Studio F4.

Firma Segafredo Zanetti to jeden z największych graczy na światowym rynku kawy, obecny w ponad 110 krajach.

Segafredo Zanetti Poland od 2002 r. stanowi część międzynarodowej Grupy Massimo Zanetti S.p.A. (MZBG). Od 2015 roku Massimo Zanetti Beverage Group notowana jest na Giełdzie w Mediolanie. 

Udostępnij:
klienci-promedia