klienci-promedia

2018-07-17  

Korzyści z planowania mediów

Masz pomysł, masz budżet, masz cel. Jedyne, czego jeszcze potrzebujesz, to dom mediowy, który to wszystko dla Ciebie uporządkuje. Przygotowanie idealnej strategii dla Twojej kampanii reklamowej niesie ze sobą wyłącznie profity – szczególnie jeśli zależy Ci na tym, aby Twoja marka wypłynęła na szersze wody.

Zmierzamy do celu

Korzyść z planowania mediów? Najważniejszą jest osiągnięcie celu kampanii. To wartość, która najlepiej oddaje skuteczność przeprowadzonych przez nas analiz. Proces przebiega dość klarownie: jeszcze przed planowaniem zaprezentowałeś nam cel wyjściowy, który my doprecyzowaliśmy tak, aby określić twarde dane, jakie oczekujemy ujrzeć na końcu. Następnie skierowaliśmy wzrok w tym samym kierunku i jasno określiliśmy nasze oczekiwania, krok po kroku zdobywając kolejne “bazy”. Skroiliśmy budżet na miarę Twoich oczekiwań, stworzyliśmy grupę docelową oraz wybraliśmy te kanały komunikacji, z pomocą których dotarłeś tam, gdzie chciałeś.

Osiągamy cel

W końcu zdobyliśmy pożądany (i przewidziany) efekt, osiągając wymierne korzyści. Stało się to możliwe dzięki stałemu monitorowaniu kierunku, w którym zmierza kampania, szukaniu nowych sposobności docierania do grupy docelowej, a także optymalizowaniu kampanii do kątem tego, co określiliśmy już na początku w postaci celów. Ty i Twoja firma możecie z kolei cieszyć się z samych realnych efektów. Będzie to wzrost liczby sprzedaży wybranej grupy produktów, większy ruch na stronie internetowej, większa świadomość marki, promocja fanpage’a… słowem wszystko to, czego oczekiwałeś jeszcze przed rozpoczęciem kampanii w mediach.

Analizujemy efekty

Tym, co ułatwia nam określić, w jakim wymiarze kampania odniosła sukces oraz czy zaproponowana przez nas strategia pomogła w osiągnięciu Twojego celu, jest analiza post-buy, którą przeprowadzamy na koniec każdej kampanii. Pozwala nam ona nie tylko zorientować się w tym, czy dobór mediów okazał się właściwy, ale także, jak prezentuje się efektywność każdego z nich. To z kolei daje nam obraz tego, w jaki sposób postępować w przypadku kolejnych kampanii.

Udostępnij:
klienci-promedia