klienci-promedia

2017-06-07  

PRO Media House znowu w czołówce domów mediowych

Wg najnowszego “Raportu Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, przygotowanego przez “Media & Marketing Polska”, PRO Media House uzyskał
wynik nr 2 spośród wszystkich domów mediowych w Polsce w czterech ważnych kategoriach. 

Są to następujące wymiary oceny:

Cena netto na zakup mediów jest atrakcyjna w stosunku do konkurencji 

Zadowolenie z obsługi klienta

Zadowolenie z oferty ekonometrycznej

Czy poleciłbyś dom mediowy swojemu przyjacielowi?

Tak dobre wyniki są efektem wprowadzenia i rozwoju przez PRO Media House w 2016 r. nowatorskiego podejścia do planowania mediów “PROspect Thinking” oraz konsekwentej koncentracji na najwyższych standardach obsługi klienta. 

Szczegóły raportu znajdą Państwo tutaj: Wyniki Raportu 2017

Badanie “Media & Marketing Polska” zostało zrealizowane już po raz 17. wraz z Millward Brown (wcześniej SMG/KRC) i ma na celu wyłonienie najlepszych domów mediowych i agencji reklamowych na podstawie oceny satysfakcji ich klientów. Wyniki badań pokazują zmiany na rynku w skali roku, mierzą poziom zadowolenia klientów, pozwalają oszacować i umiejscowić strategie kluczowych domów mediowych i agencji reklamowych. 

Raport specjalny “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe, Marka Roku/Marketer Roku” ukazał się w najnowszym magazynie “Media & Marketing Polska” 24 maja 2017.

Udostępnij:
klienci-promedia