Press room

2017-08-11 PRO Media House i Demo promują markę prawdziwych makaronów od… prawdziwych Polaków!

Coraz mniej Polaków pamięta o tym, że smak prawdziwego makaronu zawdzięczamy jajkom! PRO Media House i Demo Effective Launching odświeżają te wspomnienia i reklamują markę makaronu "Tradycyjny z Ludwina" - według tradycyjnego,  niezmiennego od lat przepisu stworzonego przez prababcię Dominika Polaka, wiceprezesa firmy Polmak. Czy lokalna marka makaronu zagrozi rynkowym potentatom?

"Podczas przygotowań do kampanii i wspólnej analizy badań rynkowych zaskoczyło nas, jak to możliwe, że w Polsce, w kraju domowego makaronu, konsumenci zapominają, że nie wszystkie makarony są z jajkami. A przecież jak prawdziwy makaron, to jajeczny." - mówi Jacek Sadowski, prezes agencji Demo Effective Launching, która odpowiada za strategię i kreację kampanii makaronu "Tradycyjny z Ludwina". "Mamy w Polsce arcymistrzów makaronu jajecznego - takich jak Pan Prezes Grzegorz Polak - właściciel marki makaronów 'Tradycyjny z Ludwina', którego udało nam się namówić do udziału w filmach reklamowych. Bo kto inny jak nie Polak wybudzi naród z makaronowej amnezji i zachęci do powrotu do makaronu jajecznego?"- uśmiecha się prezes Demo.

Agencja Demo oraz dom mediowy PRO Media House z wielkim zainteresowaniem podjęli wyzwanie wprowadzenia regionalnej marki makaronu "Tradycyjny z Ludwina" do pierwszej ligi. "W zeszłym roku pracując dla marki wody mineralnej Jurajska doprowadziliśmy do 30-procentowego skoku sprzedaży, co jest rzeczą bez precedensu na rynku wód. Jesteśmy przekonani, że z naszą pomocą również makaron 'Tradycyjny z Ludwina', podparty wspaniałą tradycją i mocnymi argumentami nieźle namiesza w kategorii makaronów." - podsumowuje Sadowski z Demo.


"Zależało nam na skutecznej strategii i na nośnych rozwiązaniach kreatywnych, które zgrabnie połączyłyby tradycję domowego makaronu z zastosowaniem w nowoczesnej kuchni. Tak aby znak "Jakość Tradycja", którym się szczycimy, stał się dla konsumenta atutem, a nie obciążeniem i wpisał się we współczesny jadłospis." - dodaje Dominik Polak, wiceprezes firmy Polmak i… syn bohatera spotów reklamowych.

Ogólnopolska kampania makaronu "Tradycyjny z Ludwina" jest skierowana do kobiet odpowiadających za zakupy spożywcze i przygotowywanie domowych posiłków. Kampania swoim zasięgiem obejmuje telewizję, prasę, radio, Internet, outdoor, prasę cyfrową, kino oraz mobile. Za planowanie i zakup mediów do całej kampanii odpowiada dom mediowy PRO Media House.

Kampania prowadzona pod hasłem "Pamiętaj! Jak makaron, to z jajkami. Tradycyjny z Ludwina." potrwa do listopada 2017.

Kampania jest dofinansowana ze środków unijnych -"Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie" (Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi).

Dom Mediowy PRO Media House

ul. Flisacka 3a/2, 30-114 Kraków

Dział mediów

tel. +48 12 622 70 62
fax. +48 12 427 01 31




Oferty reklamowe od mediów:
mediaoferty@promediahouse.pl

Dział współpracy z klientami

tel. +48 12 622 70 62
fax. +48 12 427 01 31


Dominika Meinardi
CEO

dominika.meinardi@promediahouse.pl

50.0522684,19.917154200000027,13

PROspect THINKING

Namierzamy Twoich

najcenniejszych klientów

  • Dzięki innowacyjnemu spojrzeniu znajdujemy
    parametry grupy docelowej kluczowe dla powodzenia kampanii
  • Precyzyjnie definiujemy "PROspekta" - Twojego najcenniejszego klienta
  • Korzystamy z przepływu know-how - jako część
    Grupy Sadowski, oferującej pod jednym dachem usługi mediowe,
    consultingowe i kreatywne  
PROSPECT SCANNING - Namierzamy

PROspect THINKING

Namierzamy Twoich

najcenniejszych klientów

  • Dzięki innowacyjnemu spojrzeniu znajdujemy
    parametry grupy docelowej kluczowe dla powodzenia kampanii
  • Precyzyjnie definiujemy "PROspekta" - Twojego najcenniejszego klienta
  • Korzystamy z przepływu know-how - jako część
    Grupy Sadowski, oferującej pod jednym dachem usługi mediowe,
    consultingowe i kreatywne  
PROSPECT HUNTING - Docieramy

PROspect THINKING

Skutecznie docieramy do Twoich

najcenniejszych klientów

  • Mamy 12-letnie doświadczenie w realizacji kampanii 
    we wszystkich rodzajach mediów i nośników OFFLINE i ONLINE
  • Nasze kampanie są skuteczne - świadczą o tym dane sprzedażowe
    oraz referencje naszych Klientów.
  • Opracowaliśmy autorskie narzędzia SMART
    - sprytne rozwiązania dla kampanii online
  • Na co dzień śledzimy nowe narzędzia, trendy i rozwiązania mediowe
PROSPECT SHOOTING - Pozyskujemy

PROspect THINKING

Realizujemy kampanie skierowane

do Twoich najcenniejszych klientów

  • Realizujemy duże kampanie - oferujemy
    konkurencyjne ceny zakupu mediów
  • Od lat zajmujemy czołowe miejsce w rankingu domów
    mediowych "Media & Marketing Polska" w kategoriach
    dot. planowania i zakupu mediów. Sprawdź wyniki raportów
  • Oferujemy doskonały serwis i komfort współpracy
Media: Branża:
Case study
Makaron Tradycyjny z Ludwina
Klient: Pol-Mak
Makaron Tradycyjny z Ludwina
Starpak - Supermocni
Klient: Starpak
Starpak - Supermocni
Cholester - cholesterol na dobrym poziomie
Klient: Gardenpharm
Cholester - cholesterol na dobrym poziomie
Świeże pieczywo rano i po południu
Klient: Żabka Polska
Świeże pieczywo rano i po południu
Infiniti. INSPIRED PERFORMANCE
Klient: Polska Grupa Dealerów
Marka: Infiniti
Infiniti. INSPIRED PERFORMANCE
Converse dodaje kolor
Klient: Amer Sport
Marka: Converse
Converse dodaje kolor
HORALKY - Smak po brzegi
Klient: I.D.C. Polonia
Marka: Horalky
HORALKY - Smak po brzegi
Ray Ban - Twój Styl, Twoje Okulary
Klient: Luxottica Polska
Marka: Ray Ban
Ray Ban - Twój Styl, Twoje Okulary
Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu
Klient: WPROST
Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu
Verbena - sięgnij do torebki
Klient: I.D.C. Polonia
Verbena - sięgnij do torebki
Converse SHOES vs. SNEAKERS
Klient: Amer Sport
Marka: Converse
Converse SHOES vs. SNEAKERS
„Żabka – blisko, szybko, wygodnie”
Klient: Żabka Polska
„Żabka – blisko, szybko, wygodnie”
Para przesłania Ci świat? Soczewki Optifog, rozwiązanie na zaparowanie
Klient: Essilor Polonia
Marka: Optifog
Para przesłania Ci świat? Soczewki Optifog, rozwiązanie na zaparowanie
Majonez Kielecki Nasz Najlepszy
Klient: Wytwórcza Spółdzielnia Pracy "SPOŁEM"
Marka: Majonez Kielecki
Majonez Kielecki Nasz Najlepszy
Filmowy pościg lata Cinema City
Klient: Cinema City Poland
Filmowy pościg  lata Cinema City
Podkarpackie. Rozwija się po naszej myśli
Klient: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Podkarpackie. Rozwija się po naszej myśli
Never stop exploring
Klient: INTERSPORT Polska
Never stop exploring
Żyrafa, żyrafa, bałwanek
Klient: Eniro Polska
Żyrafa, żyrafa, bałwanek
Osiedle Europejskie. Osiedle z wizją
Klient: Novo Maar
Marka: Osiedle Europejskie
Osiedle Europejskie. Osiedle z wizją
UniFundusze. Klikasz - inwestujesz
Klient: Union Investment TFI
UniFundusze. Klikasz - inwestujesz
Pomoc w intymnej sprawie
Klient: LaciBios femina (ASA)
Pomoc w intymnej sprawie

Nagrody

Referencje

  • Amer Sport
  • Union Investment TFI
  • Cinema City Poland
  • Essilor Polonia
  • I.D.C. Polonia

Sprawdź nasze referencje

Klienci Klienci

  • Pol-Mak
  • Gardenpharm
  • Amer Sport
  • Starpak
  • Żabka Polska
  • Polska Grupa Dealerów
  • John Deere Polska
  • Union Investment TFI
  • Cinema City Poland
  • Essilor Polonia
  • I.D.C. Polonia

Pełna lista klientów

w naszej ofercie

TV - ponad 100 polskojęzycznych kanałów telewizyjnych

PRASA - ponad 5.500 tytułów prasowych

OUTDOOR - ponad 100 tys. nośników outdoorowych

RADIO - 230 stacji radiowych

Ładowanie..

Ładowanie proszę czekać...