Press room

Planowanie mediów – podstawy

Skuteczna kampania reklamowa? Pomysł nie wystarczy. Aby działania marketingowe zakończyły się sukcesem, należy mieć dobry plan na dotarcie co grupy potencjalnych klientów. Planowanie mediów wymaga od nas pociągania za różne sznurki, jednak zanim to nastąpi, musimy mieć wiedzę - twarde i miękkie dane, które wykorzystamy na Twoją korzyść.

Pierwsze (i najważniejsze), co chcemy od Ciebie usłyszeć, to "Tak, jesteśmy gotowi na kampanię i mamy budżet, który chcemy na nią przeznaczyć!" W tym momencie wiemy, na jakim etapie jesteś i co zrobić, by ruszyć do przodu. Zabieramy się za przygotowanie planu mediowego, korzystając z licznych informacji dotyczących Twojej firmy i celów, jakie chcesz osiągnąć. Na tej podstawie przygotowujemy strategię, która następnie posłuży nam do opracowania szczegółowego planu, kosztorysu kampanii oraz zleceń dla mediów.

Najważniejsze jest określenie:

  • celu kampanii - oczekujemy, że przedstawisz nam cel wyjściowy, który następnie przekujemy na cel konkretny. W ten sposób będziemy mogli jasno sprecyzować efekty naszych działań oraz moment, w którym zostaną osiągnięte.
  • grupy docelowej - niemożliwe jest dotarcie do wszystkich, dlatego dobór odbiorców powinien zostać poprzedzony badaniami rynku. Proponujemy stworzenie grupy PROspect - takiej, w której znajdzie się klient skrojony na miarę Twojej marki.
  • budżetu mediowego - nie każda droga komunikacji będzie dla Ciebie korzystna. To, że dysponujesz sporym budżetem nie oznacza, że masz inwestować we wszystkie kanały, tak samo jak wybór Internetu wcale nie musi okazać się najtańszym rozwiązaniem. Dążymy do tego, aby przygotować optymalny kosztorys pozwalający na podjęcie kroków, którymi dotrzemy do grupy PROspect.
  • kanałów komunikacji - które z nich będą najlepsze? Zastanawiamy się nad wykorzystaniem tradycyjnej drogi przekazu (ulotki, plakaty), przez sprawdzone już media (TV, prasę, radio), po te najnowsze i najchętniej stosowane (Internet). Nie rezygnujemy przy tym z działań outdoorowych, które mają na celu dotarcie do odbiorcy w niekonwencjonalny, ale bardziej angażujący sposób.

Dom Mediowy PRO Media House

ul. Flisacka 3a/2, 30-114 Kraków

Dział mediów

tel. +48 12 422 65 48
fax.




Oferty reklamowe od mediów:
mediaoferty@promediahouse.pl

Dział współpracy z klientami

tel. +48 12 422 65 48
fax.


Dominika Meinardi
CEO

dominika.meinardi@promediahouse.pl

50.0522684,19.917154200000027,13

PROspect THINKING

Namierzamy Twoich

najcenniejszych klientów

  • Dzięki innowacyjnemu spojrzeniu znajdujemy
    parametry grupy docelowej kluczowe dla powodzenia kampanii
  • Precyzyjnie definiujemy "PROspekta" - Twojego najcenniejszego klienta
  • Korzystamy z przepływu know-how - jako część
    Grupy Sadowski, oferującej pod jednym dachem usługi mediowe,
    consultingowe i kreatywne  
PROSPECT SCANNING - Namierzamy

PROspect THINKING

Namierzamy Twoich

najcenniejszych klientów

  • Dzięki innowacyjnemu spojrzeniu znajdujemy
    parametry grupy docelowej kluczowe dla powodzenia kampanii
  • Precyzyjnie definiujemy "PROspekta" - Twojego najcenniejszego klienta
  • Korzystamy z przepływu know-how - jako część
    Grupy Sadowski, oferującej pod jednym dachem usługi mediowe,
    consultingowe i kreatywne  
PROSPECT HUNTING - Docieramy

PROspect THINKING

Skutecznie docieramy do Twoich

najcenniejszych klientów

  • Mamy 12-letnie doświadczenie w realizacji kampanii 
    we wszystkich rodzajach mediów i nośników OFFLINE i ONLINE
  • Nasze kampanie są skuteczne - świadczą o tym dane sprzedażowe
    oraz referencje naszych Klientów.
  • Opracowaliśmy autorskie narzędzia SMART
    - sprytne rozwiązania dla kampanii online
  • Na co dzień śledzimy nowe narzędzia, trendy i rozwiązania mediowe
PROSPECT SHOOTING - Pozyskujemy

PROspect THINKING

Realizujemy kampanie skierowane

do Twoich najcenniejszych klientów

  • Realizujemy duże kampanie - oferujemy
    konkurencyjne ceny zakupu mediów
  • Od lat zajmujemy czołowe miejsce w rankingu domów
    mediowych "Media & Marketing Polska" w kategoriach
    dot. planowania i zakupu mediów. Sprawdź wyniki raportów
  • Oferujemy doskonały serwis i komfort współpracy
Media: Branża:
Case study
Segafredo Selezione – Empower the greatness
Klient: Segafredo Zanetti Poland
Segafredo Selezione – Empower the greatness
Makaron Tradycyjny z Ludwina
Klient: Pol-Mak
Makaron Tradycyjny z Ludwina
Starpak - Supermocni
Klient: Starpak
Starpak - Supermocni
Cholester - cholesterol na dobrym poziomie
Klient: Gardenpharm
Cholester - cholesterol na dobrym poziomie
Świeże pieczywo rano i po południu
Klient: Żabka Polska
Świeże pieczywo rano i po południu
Infiniti. INSPIRED PERFORMANCE
Klient: Polska Grupa Dealerów
Marka: Infiniti
Infiniti. INSPIRED PERFORMANCE
Converse dodaje kolor
Klient: Amer Sport
Marka: Converse
Converse dodaje kolor
HORALKY - Smak po brzegi
Klient: I.D.C. Polonia
Marka: Horalky
HORALKY - Smak po brzegi
Ray Ban - Twój Styl, Twoje Okulary
Klient: Luxottica Polska
Marka: Ray Ban
Ray Ban - Twój Styl, Twoje Okulary
Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu
Klient: WPROST
Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu
Verbena - sięgnij do torebki
Klient: I.D.C. Polonia
Verbena - sięgnij do torebki
Converse SHOES vs. SNEAKERS
Klient: Amer Sport
Marka: Converse
Converse SHOES vs. SNEAKERS
„Żabka – blisko, szybko, wygodnie”
Klient: Żabka Polska
„Żabka – blisko, szybko, wygodnie”
Para przesłania Ci świat? Soczewki Optifog, rozwiązanie na zaparowanie
Klient: Essilor Polonia
Marka: Optifog
Para przesłania Ci świat? Soczewki Optifog, rozwiązanie na zaparowanie
Majonez Kielecki Nasz Najlepszy
Klient: Wytwórcza Spółdzielnia Pracy "SPOŁEM"
Marka: Majonez Kielecki
Majonez Kielecki Nasz Najlepszy
Filmowy pościg lata Cinema City
Klient: Cinema City Poland
Filmowy pościg  lata Cinema City
Podkarpackie. Rozwija się po naszej myśli
Klient: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Podkarpackie. Rozwija się po naszej myśli
Never stop exploring
Klient: INTERSPORT Polska
Never stop exploring
Żyrafa, żyrafa, bałwanek
Klient: Eniro Polska
Żyrafa, żyrafa, bałwanek
Osiedle Europejskie. Osiedle z wizją
Klient: Novo Maar
Marka: Osiedle Europejskie
Osiedle Europejskie. Osiedle z wizją
UniFundusze. Klikasz - inwestujesz
Klient: Union Investment TFI
UniFundusze. Klikasz - inwestujesz
Pomoc w intymnej sprawie
Klient: LaciBios femina (ASA)
Pomoc w intymnej sprawie

Nagrody

Referencje

  • Pol-Mak
  • Amer Sport
  • Union Investment TFI
  • Cinema City Poland
  • Essilor Polonia

Sprawdź nasze referencje

Klienci Klienci

  • Segafredo Zanetti Poland
  • Pol-Mak
  • Gardenpharm
  • Amer Sport
  • Starpak
  • Żabka Polska
  • Polska Grupa Dealerów
  • John Deere Polska
  • Union Investment TFI
  • Cinema City Poland
  • Essilor Polonia

Pełna lista klientów

w naszej ofercie

TV - ponad 100 polskojęzycznych kanałów telewizyjnych

PRASA - ponad 5.500 tytułów prasowych

OUTDOOR - ponad 100 tys. nośników outdoorowych

RADIO - 230 stacji radiowych

Ładowanie..

Ładowanie proszę czekać...