Dom Mediowy PRO Media House

ul. Flisacka 3a/2, 30-114 Kraków

Dział mediów

tel. +48 12 622 70 62
fax. +48 12 427 01 31




Oferty reklamowe od mediów:
mediaoferty@promediahouse.pl

Dział współpracy z klientami

tel. +48 12 622 70 62
fax. +48 12 427 01 31


Dominika Meinardi
CEO

dominika.meinardi@promediahouse.pl

50.0522684,19.917154200000027,13

PROspect THINKING

Namierzamy Twoich

najcenniejszych klientów

  • Dzięki innowacyjnemu spojrzeniu znajdujemy
    parametry grupy docelowej kluczowe dla powodzenia kampanii
  • Precyzyjnie definiujemy "PROspekta" - Twojego najcenniejszego klienta
  • Korzystamy z przepływu know-how - jako część
    Grupy Sadowski, oferującej pod jednym dachem usługi mediowe,
    consultingowe i kreatywne  
PROSPECT SCANNING - Namierzamy

PROspect THINKING

Namierzamy Twoich

najcenniejszych klientów

  • Dzięki innowacyjnemu spojrzeniu znajdujemy
    parametry grupy docelowej kluczowe dla powodzenia kampanii
  • Precyzyjnie definiujemy "PROspekta" - Twojego najcenniejszego klienta
  • Korzystamy z przepływu know-how - jako część
    Grupy Sadowski, oferującej pod jednym dachem usługi mediowe,
    consultingowe i kreatywne  
PROSPECT HUNTING - Docieramy

PROspect THINKING

Skutecznie docieramy do Twoich

najcenniejszych klientów

  • Mamy 12-letnie doświadczenie w realizacji kampanii 
    we wszystkich rodzajach mediów i nośników OFFLINE i ONLINE
  • Nasze kampanie są skuteczne - świadczą o tym dane sprzedażowe
    oraz referencje naszych Klientów.
  • Opracowaliśmy autorskie narzędzia SMART
    - sprytne rozwiązania dla kampanii online
  • Na co dzień śledzimy nowe narzędzia, trendy i rozwiązania mediowe
PROSPECT SHOOTING - Pozyskujemy

PROspect THINKING

Realizujemy kampanie skierowane

do Twoich najcenniejszych klientów

  • Realizujemy duże kampanie - oferujemy
    konkurencyjne ceny zakupu mediów
  • Od lat zajmujemy czołowe miejsce w rankingu domów
    mediowych "Media & Marketing Polska" w kategoriach
    dot. planowania i zakupu mediów. Sprawdź wyniki raportów
  • Oferujemy doskonały serwis i komfort współpracy
Media: Branża:
Case study
Makaron Tradycyjny z Ludwina
Klient: Pol-Mak
Makaron Tradycyjny z Ludwina
Starpak - Supermocni
Klient: Starpak
Starpak - Supermocni
Cholester - cholesterol na dobrym poziomie
Klient: Gardenpharm
Cholester - cholesterol na dobrym poziomie
Świeże pieczywo rano i po południu
Klient: Żabka Polska
Świeże pieczywo rano i po południu
Infiniti. INSPIRED PERFORMANCE
Klient: Polska Grupa Dealerów
Marka: Infiniti
Infiniti. INSPIRED PERFORMANCE
Converse dodaje kolor
Klient: Amer Sport
Marka: Converse
Converse dodaje kolor
HORALKY - Smak po brzegi
Klient: I.D.C. Polonia
Marka: Horalky
HORALKY - Smak po brzegi
Ray Ban - Twój Styl, Twoje Okulary
Klient: Luxottica Polska
Marka: Ray Ban
Ray Ban - Twój Styl, Twoje Okulary
Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu
Klient: WPROST
Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu
Verbena - sięgnij do torebki
Klient: I.D.C. Polonia
Verbena - sięgnij do torebki
Converse SHOES vs. SNEAKERS
Klient: Amer Sport
Marka: Converse
Converse SHOES vs. SNEAKERS
„Żabka – blisko, szybko, wygodnie”
Klient: Żabka Polska
„Żabka – blisko, szybko, wygodnie”
Para przesłania Ci świat? Soczewki Optifog, rozwiązanie na zaparowanie
Klient: Essilor Polonia
Marka: Optifog
Para przesłania Ci świat? Soczewki Optifog, rozwiązanie na zaparowanie
Majonez Kielecki Nasz Najlepszy
Klient: Wytwórcza Spółdzielnia Pracy "SPOŁEM"
Marka: Majonez Kielecki
Majonez Kielecki Nasz Najlepszy
Filmowy pościg lata Cinema City
Klient: Cinema City Poland
Filmowy pościg  lata Cinema City
Podkarpackie. Rozwija się po naszej myśli
Klient: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Podkarpackie. Rozwija się po naszej myśli
Never stop exploring
Klient: INTERSPORT Polska
Never stop exploring
Żyrafa, żyrafa, bałwanek
Klient: Eniro Polska
Żyrafa, żyrafa, bałwanek
Osiedle Europejskie. Osiedle z wizją
Klient: Novo Maar
Marka: Osiedle Europejskie
Osiedle Europejskie. Osiedle z wizją

Filmowy pościg lata Cinema City

Klient: Cinema City Poland

Filmowy pościg lata Cinema City

Nasz dom mediowy obsługiwał  wszystkie projekty marki Cinema City  (Cinema City, Imax, otwarcia kin, akcje specjalne, Cinema Park, CineMaestro - opera) w latach 2006-2010. 

Jednym ze zrealizowanych projektów była kampania ogólnopolska o charakterze wizerunkowym, zachęcającą do wzięcia udziału w konkursie wiedzy o kinie przeprowadzanym w Internecie  

Na uczestników gry, którzy wykazali się największym refleksem, wiedzą filmową i dużą chęcią fantastycznej rozrywki czekały atrakcyjne nagrody - wycieczka do studia filmowego w Hollywood, skutery
i setki zaskakujących gadżetów.

Filmowy pościg lata to ogólnopolski konkurs organizowany przez Cinema City, który z roku na rok skupia coraz więcej kochających kino uczestników. W interaktywnym konkursie mogli brać udział wszyscy ci, którzy chcieli sprawdzić swoją wiedzę o kinie, szukali ciekawej rozrywki i z przyjemnością łowią atrakcyjne nagrody. Wielki finał Filmowego pościgu lata odbył  się w sobotę, 29 sierpnia w 17 kinach Cinema City w następujących miastach: Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Gliwice, Katowice (Cinema City Punkt 44), Kraków (Cinema City Galeria Kazimierz), Lublin, Łódź, Poznań (Cinema City Kinepolis), Ruda Śląska, Rybnik, Sosnowiec, Toruń, Warszawa (Cinema City Arkadia), Wrocław oraz Zielona Góra.

Stąd kampania realizowana przez nas na zlecenie Klienta miała charakter ogólnopolski ze szczególnym naciskiem w regionach -miastach, gdzie były zlokalizowane  kina Cinema City (17 miast).

W palecie wykorzystanych mediów znalazły się m.in. prasa (Gazeta Wyborcza i Dlatego), radio (Eska, Złote Przeboje, Planeta i RMF Maxxx), outdoor (nośniki 6x3, siatki wielkoformatowe ). Zostały użyte także niestandardowe rozwiązania mediowe (prasa - wyspa+ pasek, ramki w pojazdach). Użyte media skutecznie docierały do młodej grupy docelowej i  zachowywały także kontekst kinowy.

Przekaz kampanii następował etapowo: "Filmowy pościg  lata -  Cinema City" (część teaserowa kampanii), "Filmowy pościg  trwa -  Cinema City" (część reavelowa kampanii), "Wielki finał pościgu -  Cinema City" (część końcowa kampanii).

Klient:

Cinema City

Kampania:

"Filmowy pościg  lata Cinema City"

Termin:

czerwiec - sierpień 2009

Cel kampanii:

Promocja konkursu dla kinomaniaków w internecie

Media:

Outdoor, Prasa ,Radio, Ambient

Efekt PROspect Thinking:

Skutecznie realizowany przekaz do grupy docelowej kierujący ich aktywność na działanie 
w internecie

UniFundusze. Klikasz - inwestujesz
Klient: Union Investment TFI
UniFundusze. Klikasz - inwestujesz
Pomoc w intymnej sprawie
Klient: LaciBios femina (ASA)
Pomoc w intymnej sprawie

Nagrody

Referencje

  • Amer Sport
  • Union Investment TFI
  • Cinema City Poland
  • Essilor Polonia
  • I.D.C. Polonia

Sprawdź nasze referencje

Klienci Klienci

  • Pol-Mak
  • Gardenpharm
  • Amer Sport
  • Starpak
  • Żabka Polska
  • Polska Grupa Dealerów
  • John Deere Polska
  • Union Investment TFI
  • Cinema City Poland
  • Essilor Polonia
  • I.D.C. Polonia

Pełna lista klientów

w naszej ofercie

TV - ponad 100 polskojęzycznych kanałów telewizyjnych

PRASA - ponad 5.500 tytułów prasowych

OUTDOOR - ponad 100 tys. nośników outdoorowych

RADIO - 230 stacji radiowych

Ładowanie..

Ładowanie proszę czekać...